Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

11 Nisan 2012 Çarşamba

Rachel McAdams'ı Seviyorum


Bazı filmler insanda güzel hisler bırakır gününü aydınlatır, işte böyle olan romantik filmlere bayılırım ben. İnsana öyle güzel gaz verirki bu filmler sanki 5 dakika sonra sizde o aşkı yaşabileceksiniz ya da bugün değilse bile yarın işinizde istediğiniz yere yükselebilecekmişssiniz gibi. Belki kiminin ki gerçek olmuştur kim bilir :)) İşte benim romantik komedi filmlerinde görmeyi çok sevdiğim bir isim var ki ne çıksa bana izlettirir çünkü gülüşünü, oynayışını ve enerjisini çok seviyorum. Kendisi Rachel McAdams :)) İzlemeyenler için en sevdiğim bir kaç tanesini sizinle paylaşim dedim :)) Kesinlikle izleyin derim ve eminim tekrar tekrar izlemek isteyeceksiniz. 



1 yorum :

  1. The Notebook bana göre tüm zamanların en romantik filmlerinden biridir. Bir de zaman yolcusunun karısı çok duygusal. Ben de Eric Bana hayranı olarak o filmi kaçırmamıştım...

    YanıtlaSil

 
 
Blogger Templates