Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

9 Şubat 2014 Pazar

Estee Lauder Advanced Night Nepair Synchronized Recovery Complex II



Bu ürüne bayıldım :) Aslında bu ürün hakkında çooook daha önce fikirlerimi sizinle paylaşmalıydım ama kısmet bugüneymiş. 
Ben çok fazla mimik kullanan biriyim ve bol bol gülen (şükürler olsun:) Bu yüzden çooookk hafif bir kırışıklık gözüme çarpmıştı ki hemen araştırmaya koyuldum. Kırışıklık karşıtı ve yaşı 20-30 arası olan kişilerin kullanabileceği bütün ürünleri buldum ama bunun kadar etkilisine rastlamadım. Diğer ürünler hakkında da bir sürü yazı okudum ama önerilen ve memnunityetin tavan olduğu, aynı zamanda herkesin hem fikir olduğu tek bir ürün gördüm o da karşınızda!
Ürünü 15 yaşından itibaren herkes kullanabiliyor hatta ben alırken cildinizin garantisini satın alıyorsunuz dediler bana :) Gerçekten doğruymuş! 4 gün evet yanlış okumadınız bende gözlerime inanamadım ama sadece 4 gün içerisinde ciddi bir etkisi oldu. Hatta etki oldu diyorum o kadar parayı verdik kendimi daha iyi hissetmem lazım ondan dolayı böyle diyor demeyin etkiyi ilk fark eden annem oldu :) şişeyede ortak oldu o da ayrı bir mevzu. Ürün serum şeklinde cildiniz zaten hemen emiyor, üzerinede kullandığınız nemlendiriciyi sürüyorsunuz bitti gitti. Tüm gece cildiniz yenileniyor :) Ürün muhteşem canlarım almak isteyenler tıkk tıkk.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates