Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

24 Nisan 2012 Salı

23 Nisan ve Büyükada Ziyaretim


Bu senede geleneğimizi bozmadık ve 23 Nisan'da soluğu Büyükada'da aldık ve Aya Yorgi Kilisesini ziyaret edip dileklerimizi kendimizce diledik. Burada her yerden insanı bulmak mümkün :)) herkes kendi dinince dilleri döndüğünce dilek diliyor, okunmuş şeker dağıtıyor ya da iplik makaralarını tüm yokuşa boylu boyunca doluyorlar :) işin keyfi ve sihride burada zaten... Ortamda çok büyük bir enerji olduğu için dileklerde kabul oluyor olsa gerek :)))


Bunlarda küçük dilek tılsımları. Bunlardan kendinize ya da etrafınızdakilere alabiliyorsunuz ama bu iş kafanıza göre olmuyor. İnanışa göre; başkası için alıyorsanız ondan parasını almak zorundasınız ve bu aldığınız ufak tılsım para, sağlık, nazar gibi durumlar içinse kişi bunları üzerinde taşımak zorunda. 


Bunlarda hediyelikler :)




İnsanlar kilisenin çıkışında bulunan ağaçlara ellerinde bulunan çaputları bağlıyorlar ayrıca daha önceden ufak tılsımları almış olanlar dilekleri artık gerçekleşmiş ise küçük tılsımlarını buraya koyuyorlar ve ihtiyacı olan bunları alabiliyor.
Bende koydum geçen sene aldığımı, umarım başkasına uğur getirir.
:)


Adanın olmazsa olmazı hatta benim için asla ama asla olmazı :)) çiçek taçlar... Bu sene gerçeğini de buldum o yüzden 2 tane aldım bunlara bayılıyorum.


Örümcek ağına dönmüş ipler.


Fayton sefamız...

(Dileklerim gerçekleşirse 24 eylülde de büyükada semalarındayım Unutmayın kilise sadece senede 2 defa açılır ve o günlerde dilekleriniz, dualarınız için gidebilirsiniz...) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates