Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

2 Mart 2012 Cuma

LUXYBOX Mart Ayı Kutusu


Luxybox ile tanışmam bloglar sayesinde oldu. Baktım herkes luxybox üyesi benim neyim eksik dedim buldum buluşturdum bir yerlerden üyelik için kod hemen üye oldum sonra haydiiii bekle ki kutu gelecek :) En sonunda geldi kavuştum kutuma. (Meğersem ayın en son haftası dağıtım oluyormuş ben cahil olduğum için durumu "aaaa bu kutu nereeede kaldı canım" deyip önceden yapmam gereken teslim şartlarını falan karıştırınca öğrendim.)

Tabiiiii ki hemen yeni cicilerimi kullandım.Lapitakla zaten mazimiz vardı onu kenara attım, skin vivo'yu da anneme verdim henüz o kadar yaşlı değilsin kendine gel dedim biraz paylaşımcı ol :) ama diğer ürünleri bizzat kendim kullandım ve hayran kaldım. Kısacası mart ayı kutuma bayıldım... :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates