Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

1 Mart 2012 Perşembe

Baby Shower

Elime geçen birkaç fotoğrafı sizinle paylaşmak istedim, birkaç tane diyorum çünkü telefonumun azizliğine uğradım böyle bir anda şarjım bitti :( Ama olsun foroğrafçılığı bırakıp eğlencenin arasına daldım bende.

Annemizin hiçbirşeyden haberi yoktu o kadar heycanlandı ve duygusallaştı ki onu görünce ben bile ağlamaklı oldum :)
Böyle ağlamaklı falan diyorum normalde duygusuz bir insan olduğum düşünülmesin genelde duygularımı saklamaya çalışırım o kadar...


Bu barti Eylül Melani için seneleeeerrrdir beklenen bebişimiz için yapıldı. (Bebek için çiftimizi ikna etmek zor oldu ama sonunda galip gelen biz olduk :))) İlk işim melaniyle benim yiğenim demiri birbirine kermet olcak kız babası biraz nazlansada sonunda o kızı alıcaz :) bizim demirimiz içinde tık tıkk bu tabi biraz küçük hali şimdi 2 yaşında delikanlı oldu :)

Bu arada pasta pelit'te yapıtırıldı. Annemiz sarışın olmasada durumu kabullendi :))

Böyle anlarda da en duygusal şey babanın gözlerinde ki o ışıltı oluyor. Birini senlerdir tanımak ve bakışındaki o farklılığı bilmek çok güzel birşey :) Sayat ve Özlem çiftinin manevi kızları olarak hatta nerdeyse nüfus cüzdanımı vermeye hak kazanacak kadar onlarla kaldığım için onların gözlerinde ki o mutluluk herşeye bedel :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates