Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

12 Mart 2012 Pazartesi

2012 İlkbahar/Yaz Melissa Ayakkabılar


Bu ilkbahar/yaz sezonu da gene herzaman ki gibi benim favorim melissa ayakkabılar. Ben sanrım "jelly" olayına tutkuyla bağlanmış durumdayım. Rahatlar, şıklar, renkliler (siyah olanlara da bir o kadar çok bayılıyorum o ayrı :)) Bazıları kullanışsız buluyor ama ben son derece rahat kullanıyorum. Şimdi dolgu topukluları da yapmışar çok da güzel olmuş ayrıca pumplar da süper. Çocuklar için de çok güzel terlikler ve babetler var üstelik "care bears" temalılar.






Özellikle bu kalpliye aşık oldum sanırım :))

Babetler de en az topuklular kadar mükemmel. Bu yaz da paramı nerelere harcayacağım belli oldu :)


Bunlardan hemen edinmek istiyorsanız çok kolay. Asos'tan alabilirsiniz üstelik Türkiye'ye gönderim de ücretsiz. Tıkk tıkk buradan istediğiniz melissa'lara bakabilir ve alabilirsiniz :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates