Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

3 Aralık 2012 Pazartesi

Mr. Grey yoksa sen çalıntı mısın?

 

Artık grinin 50 tonunu bilmeyen yoktur. Önce yabancı sitelerde okudum hakkında ki ileri geri yazıları sonra da türkiye de olur olmaz yerlerde gördüm vay terbiyesiz ahlaksız kitap diye. Ön yargılı davranmayıp aldım okudum. Klasik diğer herşey gibi bu da biraz fazla abartılmıştı öyle söylendiği gibi terbiyesiz ya da aşırı değildi. Ama burada kitap şöyle iyiydi ya da böyle kötüydü demek istemiyorum. Kitap o kadar çok sattı o kadar çok konuşuldu, kadınlar Mr. Grey'e kelimeler arasından sırılsıklam aşık oldu. Bu bakımdan kitap hakkında herhangi bir övgüye gerek yok bence.
Fakat daha farklı birşey dikkatimi çekti. Bence kitap özgün bir hikaye değil tamam tamamen çalıntı da demiyorum ama kesinlikle özgündür bir anda bir fikir patlamasıdır falan asla değil. Hatırlar mısınız bilmem ama 2002 yapımı bir film vardır adı sekreter. Filmde de aynı kitaptaki gibi bir hakim itaatkar ilişkisi var. Kitaptan farklı olarak bu istenen bir ilişki ama ne tesadüftür ki baş rol oyuncusunun adı da Mr. Grey.
Bilmiyorum belki yazar böyle bir açıklama yapmıştır filmden esinlendiğine dair, belki de ben bilmiyorumdur. Esinlenme olsada seriyi herkes gibi bende çok sevdim :)) Yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates