Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

9 Mart 2012 Cuma

Glitter Converse

Sizlerlerle conversemi tanıştırmak isterim. Onlar sadece beyazken hiçbir işe yaramıyor olabilirler ama bu halleriyle bence miu miu sneakers'ı falan kesinlikle solladılar. (En azından bu benim için öyle.) Bunlar el emeği göz nuru. Belki kopya çekmiş olabilirim diğer DIY'lardan ama bunlara kendi ruhumu kattım özellikle de bağcıklarına :)

Öncelikle bu bebekler için kullanılacak malzemeleri sayalım. Herşeyden önce beyaz bir spor ayakkabı bu ister converse olur isterseniz kullanmadığınız başka bir bez spor ayakkabı. 2 ya da 3 kutu sim, fırça, bant(Mümkünse koli bantı olsun ki taş yapıştıracağımız yerlere simlerimiz bulaşmasın.), 1 kap ve kumaş yapıştırıcı.

Öncelikle yapıştırıcıyı ayakkabımıza sürüyoruz siz isterseniz yapıştırıcıyla simi karıştırıp da bunu uygulayabilirsiniz ben istediğim türden bir yapıştırıcı bulamadığım için ayakkabımın sağ tekine ilk önce yapıştırıcı üzerine de sim döktüm ama yapıştırıcıyla simi karıştırırsanız sonradan da simlerinizin dökülmesini engellemiş olursunuz.


Simleme işlemi bittikten sonra bırakın biraz kurusun.

Sıcak silikon ve taşlarımız. (Kaliteli taş kullanmanızı öneririm ki ayakkabılarınız parıl parıl parlasın taşlar göz alsın :))

Sonrada dikkatli bir şekilde sıcak silikonla taşları yapıştırıyoruz. En son da bağcıkalrı takıyoruz. İsterseniz sıradan simli bağcık kullanabilirsiniz ancak ben ayakkabım da sıradan olmadığından yola çıkar bağcıkları kendim yapma kararı aldım. Gittim Kadıköy Aylin'den (bu dükkanın hastasıyım DIY'cılara duyurulur şiddetle tavsiye falan edilir.) 3 metre falan ip kestirdim uçlarını da kapsülle kapattım ve aldığım kristal taşları da uçlarına taktım. Ben çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz. Yapımı da oldukça kolay :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates