Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

10 Şubat 2012 Cuma

Poul & Joe Spring/Summer 2012



Yeni keşfimle karşınızdayım (en azından ben onlarla yeni tanışıyorum). "Aman tanrım bunlar benim için yaratılmış" diye düşünüyorsanız sizde bendensiniz demektir. Bende birçoğumuz gibi özellikle makyaj malzemelerinde paketlemelere hayranlık duyanlardanım. İlk bakışta ürünün şirin ve çekici olması beni bir mıknatıs gibi kendine doğru çekmesini sağlar. Bu dayanılmaz pisi pisilerin beni kendilerine çektikleri gibi :) Ancak bu pisi pisiler sınırlı sayıda üretilmişler Poul&Joe markasının kozmetik dünyasında ki 10.yıldönümleri adına.



Soldan sırasıyla: Face & Eye Colors in Purr-Fect, Kittycat and Siamese Please, 36$ tanesi



From the left: Purr-Fect, Siamese Please and Kittycat


Soldan sırasıyla: Lipstick C in Sex Kitten, Meow and Catwalk (20$ tanesi); Blusher Sticks (28$ tanesi)


Lipstick C in Catwalk, Meow and Sex Kitten


Blusher Sticks from the left: Minou, Catfight and Glamour Puss





Matte Pressed Powder in Cinnamon 001


Bu harika parçaları ayrıca online olarak bir tıkla kapımıza kadar getirtebiliyoruz :)

Heyyy catlady

P.S : Meow!!! :))


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates