Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

8 Şubat 2012 Çarşamba

Bath and Body Works Alışverişim


Bath and body works'e uzun zamandır gitmek istiyordum ama bi türlü kısmet olmamıştı. Etrafımda herkesin çantasında mutlaka küçük boy bi krem ne bilim bir body mist vardı. Azıcık boş anımda arkadaşlarımla buluşma yanında da bath and body works hayallerimle soluğu bağdat caddesinde aldım. Yanımdaki herekes tabiiiiii ki daha önceden yalamış yutmuşlar bütün kremleri, mistleri hatta ve hatta mumları. Bende görmemiş biri olarak :) burnuma bulaştıra bulaştıra hepsini kokladım. En sonunda kararımı Twilight Woods ve Paris Amour'da kıldım.
Kasaya geldiğimde kokulardan midem bulanmıştı artık ama dayandım yılmadım ve 3 al 2 tanede hediye kampanyasına uyarak 2 farklı ürün daha seçtim. En beğendiğim ürün kesinlikle ve kesinlikle Shimmer & Shea. Hem vücut losyonu hemde simler var üstelik simin ya da losyonun yoğunluğuna siz karar verebiliyorsunuz.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates