Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

13 Şubat 2012 Pazartesi

Cafe Market & Weekend Bakery Vol:3


Galata House' da 3. gerçekleştirilen weekend bakery etkinliği ile karşınızdayım. Baktım ki hem gözüme hem mideme hitap eden bir etkinlik var soluğu orda almalıyım. Taktım peşime arkadaşlarımı da, bu güzel cupcakelerin tadı tek başına çıkmaz dedim :) Hem alışveirş yaptık hem de birazcık ( işte ben azaltarak söylüyorum) tıkındık. Görmüş olduğunuz resimlerde ki mor kedicik şu an yakamda durur :) (coconut&lime' da midemde)

Ayrıca mekanda pek bir çıtı pıtı bir yer. Meraklılar için tık tık... Vol:4'ü 4 gözle beklemekteyiz :)


Birbirinden lezzetli cupcake çeşitler için tık tık...


CacAmela'nın birbirinden güzel ürünlerini görmek için tık tık... :))
İsteyenlere facebook sayfası...




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates