Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

8 Ocak 2014 Çarşamba

Lime Crime Velvetines


Mat rujların hastasıyım. Bulaşma yok, rüzgar estiğinde saçlara yapışma yok, bir ağırlık hissi yok sadece mutluluk hissi var :) Ancak ben ne kadar bayılıyorsam bunları bulmasıda beni bir kat daha bayıltmadı desem yalan söylemiş olurum. Ne kadar "mat" denilen ruj varsa aldım denedim yok bir türlü mutlu olamadım. En matı bu dediklerinin içinde bile bir parıltı oluyor ne yazıkki. Bir ara fazlalıkları selpak öperek yok ettim bu duruma da bir yere kadar katlanabildim.


Sonunda lime crime ile karşılaştım ve huzuru yakaladım :) Renkler mükemmel, hafif ötesi bir dokusu var hatta dokusu yok direk kendi dudağınız,  yani üzerinde birşey hissetmiyorsunuz. Üstelik bulaşmıyorda ve fazlaca kalıcı bir ruj. (Tazeleme derdi minimuma da inmiş oluyor böylece :) 
(Ancak yemeklerden sonra ya da sıcak içeceklerden sonra tazelemek gerekebiliyor bilginize ancak normal şartlarda çıkmayan bir ruj yağ veya krem sürüp çıkartıyorsunuz.)


Ürünü sürmek biraz zahmetli çünkü gerçekten sulu boya gibi bir havası var. Düzgün sürmezseniz dağılıyor ancak ben sürekli kırmızı ya da fuşya ya da benzeri rujlar sevdiğim ve kullandığım için çabucak kavradım durumu. Bu rujların tek sıkıntısı ülkemiz sınırları içinde satılmaması. Bir blogda okumuştum buradan selam olsun ismini hatırlayamıyorum ama burada bir tedarikçiden aldığını yazmış ancak tedarikçi ürünü şu an getiremiyormuş. Bende olayın özüne indim ve sitesinden getirttim. Verdiğim her kuruşa inanın değdi :) Bazen indirim fırsatları da oluyor kaçırmayın derim. tıkk tıkk. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates