Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

14 Ocak 2013 Pazartesi

Altın Küre Ödülleri Sahiplerini Buldu




4 gözle beklediğimiz altın küre ödüllerinin 70.si de gerçekleşmiş bulunmakta. Biz gene televizyonlarımız başında kim şık kim rüküş aaaa o ne giymiş öyle durumundaydık :) Yani acaba argo mu kazanır lincoln onu döver mi falan pek umrumuzda olmadı. E normali bu, ne de olsa o paralar bizim ceplerimizi doldurmuyor biz de gözlerimizi dolduranlara odaklanmayı tercih ediyoruz. Ama genede EN'leri öğrenmek isteyenler tıkkk tıkk...


Eva Longoria benim en beğendiğimdi şahsen, yaş geçtikçe o bacak daha da bir güzelleşmiş sanki ama aynısı Heidi Klum için de geçerli. O yüzden ilk resimlere ikisini koymayı uygun buldum. Her ne kadar chanel elbisesini beğenmesemde sırf kendi gibi hissettiği için Anne Hathway'ı de kutluyorum ne bilim onu seviyorum sanırım bundan. Yoksa elbise bi olmamış ödünç alınmış gibi geliyor ilk bakışta. Ama kendisi o kadar tatlı mı tatttttlı ki sevmemek mümkün değil :)




Görüldüğü gibi kırmızılar ayrı bir damgasını vurdu Altın Küre'ye. Ben özellikle Jennifer Lawrence'ı pek bir beğendim ayrıca çok da başarılı buluyorum. Ödülleri sonuna kadar hak ediyor. Neyse konu şu ki kırmızıları pek bir beğendim. Sıra geldi bizim komşu JLO'ya. Kadın vallahi diyorum aşkın gücüyle sürekli bir güzelleşiyor bir zayıflıyor her nasıl olduysa o popo bir küçülüyor. Kendisini fazla çekici buldum törendeki en'lerden biriydi valla.




Jessica Alba her zaman ki gibiydi onun şu ana kadar rüküş olduğunu görmedim o yüzden hakkında fazla konuşulmaması gereken biri hem sempatik hem güzel cinsinden işte :) 







Bu üst karedeki fotoğrafı paylaşmak inanın bende istemezdim ama hani dedim fazla göz zevki verdim birazını geri mi alsam acaba. Giuliana Rancic'i sevmesem en iyi kadın oyuncuyu falan umursamayacağım ve Jessica Chastain'i dışlayıp resmi tarihin tozlu sayfalarına kaldıracaktım ama yapamadım yani tamamen sevgimden. Ama olmamış yani ben şu karenin olur tarafını göremedim o ne ya!!! 


















"Hala gencim ben gencim heyt taş gibiyim taş" dediğini hepimiz duyar gibiyiz sanırım. Halle Berry neden böyle yapıyorsun biri şu kadını dürtsün valla ya. Hep desenli hep garip yerlerden oradan buradan dekolte valla giy düz siyah penye ver bir bacak dekolte kapa diğer yerleri eminim sınıfı geçerdin ama şu fotoğrafa bakınca birazdan bacağın ayrılacak oraya toton üzerine yapışacak gibi duruyorsun CIK olmamış. Halbuki bir bak Kate Hudson'a ya, örnek alın şu hatunu. Bayılıyorum yemin ederim şu kadına bir insana gülmek bu kadar mı yakışır. Bir diğer favorimde kendisi :)






En son yazımı şu 2taş hatunun resminin arasına yazmak istedim. İkisini de çok beğendiğim doğrusu. Catherine Zeta Jones fazla flaş mağduru olmuş resim çok hoş çıkmamış ama sunuculuğu sırasında göz kamaştırıyordu bence. Aynı şekilde Salma Hayek de öyle :) Haklarında çok konuşmaya gerek yok sanırım bunlar zaten şarap hamınlar.

Bir dakika biri Bill Clinton mı dedi. Sanırım gecenin süprizi ta kendisiydi böyle birşey kimse beklemiyordu ve bence oldukça hoş bir süpriz oldu :) 



Favori çiftimi koymadan edemedim :)







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates