Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

22 Temmuz 2015 Çarşamba

Phytoplage ile saçlar güneşe hazır



Güneş ışınları saçlarımıza zarar vermesin.  Phyto markasının çıkarmış olduğu koruyucu saç bakım yağını denedik ve beğendik. Nemli veya kuru saçlara uygulanabilen ürün deniz, kum, klorun saç kütiküllerini yıpratmasını önlediği gibi aynı zamanda da içerisinde ki UV filistesi ile saç rengini koruyor.

İçeriğinde ki zeytin ve balmumu sayesinde saçları beslerken hint yağı ile de saçın nem seviyesini dengelemeye yardımcı oluyor. Saçları yumuşatıyor ve parlaklık veriyor. Ürün ayrıca tüm saç tipleri için de kullanılabiliyor, zaten rahatlıkta orada :D Ben beğendim ve kesinlikle tavsiye ederim. Her sene bu tarz ürünler kullanmaya özen gösteriyorum, bu sene özellikle ombre yaptırmam da yaz dönemi için beni araştırmalara itmişti. Sonuç olarak bulduğum üründen memnun kaldım. Ürünü satın almak için



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates