Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

8 Aralık 2013 Pazar

Bunlardan İstemeyen Var Mı?? "Car Freshener"



Araba kokusu kaç kişi için önemlidir bilemiyorum ama benim için gerçekten çok önemli. Alerjik bir yapım olduğu için her bulduğum kokuyu arabaya koyamıyorum hatta başkasının arabasında bile alerjimi tetikleyen birşey bulduğumda direk torpidoya atıyorum :) durum bu kadar vahimken onlardan genede vazgeçemiyorum.

Bu görmüş olduğunuz güzelliği de yeni keşfettim işte tam bu yüzden bath and body works 'e teşekkür ediyorum. Hiç bu kadar güzelini görmüş müydünüz acaba??? :)

Şu an için türkiyede 2 çeşit koku bulabildim ama olsun bu bile beni mutlu etti. Frosted Cupcake ve Fresh Balsam var. 1 tane alana 1 tanede hediye ediyorlar. Bu fırsat kaçmaz derseniz soluğu bath and body works 'te almanızı öneririm. Şu an için tüm çeşitler burada olmasada sizi mutlu eden birşeyler bulabileceğinize eminim. Çeşitler için tıkk tıkk.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates