Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

10 Haziran 2012 Pazar

Kismet By Milka Karaağaçlı



Bumerang'ın düzenlediği Kismet by Milka atölye çalışmasına seçildim ve ertesi gün soluğu bebekte ki showroomda aldım :) Gayet keyifli geçen 3-4 saatin ardından aklımda ve telefonumda kalan hatıraları sizlerle paylaşmak istiyorum.


Aslında Milka Karaağaçlıyı hepiniz tanıyorsunuz özellikle de aşk-ı memnu ve adını feriha koydum dizilerinden. Ferihanın meşhur kolyesi ve behlül'ün hediyelerini hatırlarsınız. İşte bu zarif takılar Milka Hanımın elinden çıkıyor :) 

Markanın geçmişi sadece 3.5 yıllık ama adından da anlaşılacağı üzere herşey"kısmet" işi. Kendisi de bu kelimeyi hayatında sık sık kullandığı ve buna inandığı için markasına bu ismi vermiş.
  

Milka Karaağaçlı'nın bende yarattığı aslında çok farklı bir his var. Bence bir iş yapmanın en önemli noktası kesinlikle uyuyamayacak kadar insanda heyecan uyandırması ve o heyecandan dolayı uyuyamamak. Bende bir iş yapacakken buna gönülden inandığım için onu kendime çok yakın gördüm sanırım :))) Bu kadar aşkla, heyecanla ve çalışmayla yapılan bir işten kötü hiçbirşey çıkamaz düşüncesindeyim. Bebek ehram yokuşuna yolu düşenler kesinlikle showrooma uğrasınlar derim.





Koleksiyonları görmek için tıkkk tıkkk 
:))





Bumerang'a ve Milka Karaağaçlı'ya da tekrar teşekkür ederim...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates