Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

15 Mayıs 2012 Salı

Cinderella Ayakkabılarım - DIY


Baktım ki pembe ayakkabılarımı kirletmişim ve kullanamıyorum. Aynı renk bir boya da bulamadım onu aramaya da üşendim açıkçası ama gel gelelim atamadım da o papiklerimi. Bende verdim kendimi DIY olaylarına. Pembe bir dantel aldım üzerine somon ve açık pembe 2 renkten pul diktim. Sonra o şekilde sade sade beğenmedim :) çocuk düğmesi aldım bende yeni ayakkabılarıma, külkedisi misali. Düğmelerin arkasını kestikten sonra onları sıcak silikonla yapıştırdım üstlerine. Aralarada yapışkan çocuk simlerinden noktalar koydum biraz hava katsın diye :)

Umarım beğenmişsinizdir. Gündüz gözüne pek giyemesemde e mağlum biraz dikkat çekici simler, pullar falan parıl parıl :) gecelerin sevimli kızı sindirella yapabilir beni...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates