Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

15 Ocak 2012 Pazar

Kapadokya





Çok uzun zamandır içimde bir kapadokya aşkıdır gidiyor valla. Hani oraları görmeden ölesim yok açıkçası. Bu yüzden küçük bir araştırmaya girdim ve inanılmaz bir yer buldum. Zaten bu aşkımın nedeni 1.asmalı konak 2.yer gök aşk.Sanırım burada güzel aşk yaşanıyor diye düşündüm bende konsepte uygun bir otel buldum.SACRED HOUSE!!!



Otel azıcık tuzlu ama valla azıcık :) en ucuz odası ki resimlerim arasında o odalar yok.Sadece 200 avro.Bu görmüş olduğumuz odalar da 500 avrocuk. Ama okuduklarıma göre hizmeti falan da çok iyiymiş e benimde böle otelim olsa gelen gidenden 500 avro kessem benim otelin hizmetide iyi olur valla. Neyse adamlar hakkını vermiş yapmışlar.


Bize susup keyfini çıkarmak düşer...







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates